Informacje o wysyłce i płatnośći

§1 Dostarczanie usług cyfrowych

1. Umowa na dostarczanie treści cyfrowych – Poprzez Sklep Internetowy Klient ma możliwość zawarcia umowy dotyczącej dostarczania treści cyfrowych.

2. Charakter informacji w sklepie – Dane zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa. Składając zamówienie, Klient przedstawia Usługodawcy propozycję zawarcia umowy na warunkach określonych w opisie danej treści cyfrowej.

3. Ceny w sklepie – Podane ceny treści cyfrowych w Sklepie Internetowym obejmują wszystkie składniki ceny, w tym VAT, z wyjątkiem kosztów dostawy.

4. Wiążąca cena – Cena treści cyfrowej obowiązuje w momencie złożenia zamówienia. Ewentualne późniejsze zmiany cen, promocje czy rabaty nie wpływają na cenę określoną w już złożonym zamówieniu.

5. Składanie zamówień – Zamówienia można składać online, wypełniając odpowiedni formularz. Pola oznaczone jako obowiązkowe muszą zostać uzupełnione.

6. Potwierdzenia w formularzu – Wypełniając formularz zamówienia, Klient:
a. potwierdza akceptację Regulaminu,
b. potwierdza zapoznanie się z polityką prywatności,

7. Finalizacja zamówienia – Formularz zamówienia przesyła się poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz” lub innego o podobnym znaczeniu.

8. Oferta klienta – Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy na dostarczanie wskazanych w zamówieniu treści cyfrowych.

9. Zawarcie umowy – Umowa zostaje zawarta w momencie złożenia zamówienia (kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” lub równoważnego), chyba że opis treści cyfrowej w sklepie wskazuje inaczej.

10. Potwierdzenie zamówienia – Po złożeniu zamówienia Usługodawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie jego otrzymania na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

11. Treść potwierdzenia – Potwierdzenie obejmuje:
a. wszystkie istotne elementy zamówienia,
b. informację o prawie do odstąpienia od umowy lub zgodę Klienta na dostarczanie treści cyfrowych w sposób powodujący utratę tego prawa.

12. Dowód zakupu – Zawarcie umowy potwierdzane jest poprzez wysłanie dowodu zakupu na podany adres e-mail Klienta.

13. Rozpoczęcie świadczenia – Świadczenie w zakresie treści cyfrowych rozpoczyna się w momencie, gdy Klient otrzyma e-mail z instrukcją pobrania lub uzyskania dostępu do treści, o ile Regulamin lub sklep nie wskazują inaczej.

§ 2 Sposoby płatności

1. Sposób płatności ceny oraz kosztów za dostarczenie Treści Cyfrowych, Usługodawca określa w Sklepie Internetowym.

2. Usługobiorca może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatności elektronicznej Tpay.

3. W przypadku obniżki ceny, Usługodawca podaje obok informacji o obniżonej cenie, informację o najniższej cenie danej Treści Cyfrowej jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki lub w przypadku, gdy dana Treść Cyfrowa jest w sprzedaży krócej niż 30 dni – najniższej cenie danej Treści Cyfrowej, która obowiązywała w okresie od dnia dostępności danej Treści Cyfrowej do dnia wprowadzenia obniżki.

4. Klient może dokonać zapłaty za Zamówienie przy wykorzystaniu płatności elektronicznych obsługiwanych przez zewnętrznych dostawców oraz na zasadach określonych w regulaminach tych dostawców. W tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta.

5. Usługodawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.

6. Klient, który jest zainteresowany otrzymaniem faktury VAT, powinien dodatkowo podać w Usługodawcy dane niezbędne do jej wystawienia. Klient, który jest zainteresowany otrzymaniem faktury VAT akceptuje fakt, że faktura VAT zostanie przesłana mu drogą elektroniczną na adres mailowy podany w formularzu Zamówienia. Fakturę VAT wysłaną w ww. formie uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą wprowadzenia tej wiadomości do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby adresat mógł zapoznać się z jej treścią.

§ 3 Płatność

1. Określenia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

a. Odbiorca płatności – Łukasz Rambalski, NIP: 5542487136, REGON: 340878067

b. Płatnik – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje płatności na rzecz Odbiorcy płatności.

c. Operator płatności –Tpay– System płatności Tpay należy do spółki, Krajowy Integrator Płatności S.A. ul, Plac Władysława Andersa 3, 61-894 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 30087843700000 , KRS: 0000412357.

d. Serwis internetowy – serwis Tpay pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Odbiorcą płatności a Płatnikiem.

e. Płatność – dokonywana przez Płatnika indywidualna wpłata na rzecz Odbiorcy płatności z wykorzystaniem Serwisu.

2. Podmiotem świadczącym usługę płatniczą, zwaną dalej w niniejszym regulaminie „Usługą Tpay” na rzecz Użytkowników jest Operator płatności. Operator płatności realizując Usługę Tpay występuje jako dostawca usług płatniczych w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2017 r. o Usługach płatniczych. (Dz.U. 2016.1572 t.j.).Każda wpłata dokonana przez Płatnika stanowi wpłatę za usługi odbiorcy płatności tj. Łukasz Rambalski, NIP: 5542487136, REGON: 340878067